מס' עוברים...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב! היום ביצעתי בדיקת דם, לאחר שבבדיקה שערכתי בבית פעמיים, נראה כי אני בהריון. אני טופלתי חודשיים באיקאקלומין ורציתי לדעת, האם ניתן לדעת על פי תוצאות בדיקת הדם שאקבל, את מס' העוברים ברחם? ואם כן איך? תודה מראש, שרית.
מזל טוב!!! אין אין אין כמו אולטרסאונד. אם זה תאומים לא זהים כמו שצפוי אחרי טפול להשראת ביוץ, תוכלו לראות שני שקי הריון ב-US כבר בשבוע 5-6. תאומים זהים תראו בשבועות מאוחרים יותר.
נורית תודה על העידוד. שרית