יש לי הרגשה.........
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכל הבנות הנחמדות של הפורום אומנם אני חדשה בשבילכם אבל כבר שנתיים שאני מנסה להיכנס להריון וקוראת את הפורום שלכן. קודם כל בהצלחה לכל הבנות שבתחילת ההריון באמצא ולקראת הלידה. הרבה הרבה עידודים וחיבוקים לקלי, מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם להריון הבא, אל תתייאשי את תראי שבסוף את תלדי את הילד/ה הכי מקסימים שתאמרי שהכל היה שווה את זה. בכל אופן יש לי הרגשה שהנה הפעם אני בהריון (הלואי הלואי). היום אני ביום ה - 33 ואין לי שום סימן לקראת המחזור, מזה כבר שלושה לילות ברציפות שאני חולמת שאני מקבלת מחזור, כמה לשירותים בלילה לבדוק אם אין איזשהו ניגוב אדום ונושמת לרווחה שהנה רק חלמתי חלום רע. בכל מקרה מאחלת לכולכן שבוע ניפלא עם הרבה התחדשיות ..... להישתמע שלומיתוש