לגלי בהצלחה מחר בבדיקת הסוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי גלי שבוע-טוב רק עכשיו חזרתי הביתה וראיתי את מה שכתבת זה ממש כאילו כתבת בשמי אצלי בדיוק אותו הדבר אני ביום שני הולכת לעשות את הבדיקה מפחדת מאד אבל מנסה לחשוב חיובי ושהכול יהיה בסדר ה"חברה" שלך מהעבודה היא ממש לא חברה זה לא יפה מצידה ומאד מפחיד מה שהיא סיפרה לך ממש אבל ממש לא הוגן ומאד מכעיס אותי שהיא מספרת לך דברים כאלה בכל מקרה אני רצה איזה 3 פעמים בלילה לשרותים לעשות פיפי וכמו שאמרתי לך גם מאד מפחדת לא על עצמי אלא על הבייבי המתוקי וגם ממש אבל ממש אין לי כח לבדיקה וגם להרגשה שמרגישים אחר כך אז בבקשה תשתפי אותי איך עברה עליך הבדיקה מחר שוב שיהיה לך בהצלחה מחר אני מחזיקה לך אצבעות
מיכלי, תודה על האיחולים, אני אחזיק לך אצבעות ומקווה שתשרדי שם. כתבתי לך תשובה מפורטת למעלה אז אנא קראי אותה. חיבוקים, גלי