איחור יומיים בוסת: הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור שלי סדיר ואורכו נע בין 28-30 יום. הוסת האחרונה התחילה ב-8 באוגוסט, וכיום 29 יום לאחר מכן, והוסת מאחרת אך מלווה במין כאבים קלים כדוגמת כאבי וסת. הבדיקה הביתית הראתה תוצאה שלילית, האם יש טעם כבר לעשות בדיקת דם או שיתכן והסיטואציה נובעת מ'רצון מוגזם' (מתח נפשי) להיות בהריון והוא שמעכב את הופעת הוסת? בקיצור כמה זמן עוד עליי לחכות היה והוסת לא תגיע?
תמיד יש טעם לעשות בדיקת דם, ולהפטר מהחששות ואי הוודאות!! מקווה בשבילך שזה הריון! בהצלחה! מאיה :)