טרנסלוקציה מאוזנת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבעלי טרנסלוקציה מאוזנת של כרומוזום 5 ו-3 האם ייתכן כי טרנסלוקציה לא מאוזנת בעובר גורמת לנפילת ההריון בטווח ימים ספורים מההפריה ? עד כה עברנו הרבה מאוד בדיקות ולא נמצאה סיבה אחרת. תודה
זיוי, באופן גס וכוללני, התשובה היא כן. זה יכול להגרם אם יש טרנסלוקציה לא מאוזנת. בכל הריון קיים סיכון שהביצית המופרית תיווצר משילוב של הביצית שלך עם תא זרע שמכיל כרומוזום עם טרנסלוקציה, אבל עדיין יש סיכוי לא רע להריון תקין. ועוד דבר. כשזה קורה תשתדלו לזכור שהמשמעות היא שהגוף "מנפה" עוברים לא מוצלחים. לכן אולי עדיף כך. כשיתמזל מזלכם ויגיע עובר תקין הוא כנראה ישרוד כמו גדול. שיהיה המון בהצלחה!!! מעבר לכל זה, לא יזיק לכם יעוץ גנטי מסודר.