לרוית מדנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בחרתי לכתוב הודעה חדשה מכיוון שהפורום הזה כ"כ עמוס וצריך לדפדף הרבה אחורנית. לגבי שאלתך מדוע בחרתי לחכות מכיון שלאחר ההפלה הראשונה באמת חיכיתי חודש ותיכף נקלטתי ולצערי שוב היפלתי לכן בחרתי באופן עצמאי למרות שהרופאה שלי גם אמרה שאין שום סיבה לחכות אני בחרתי קודם להתאושש בקיצור יקירתי תהיי חזקה ותעדכני אותי אגב זהו הריון ראשון? בת כמה את? תעני לי ר ק אם בא לך ביי דנה
היי הפורום הזה עמוס למדיי , צריך לקפוץ מדי פעם קדימה אני ממש לא יודעת כמה זמן לחכות , נראה לי שזה בעיקר הרגשה אישית אבל עדיין זה מלחיץ שיש יותר מדיעה אחת בנושא ... אני בת 30 זה היה הריון ראשון ... שמחתי כל כך