שבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה קורה בשבוע 6? מבבחינת העובר והתפתחותו, אני, בדיקות שאני צריכה לעשות..תודה.
דבר ראשון תקבעי תור לרופא שלך בקרוב. כנראה שהרופא יבצע בדיקת אולטרסאונד (או ישלח אותך לבצע) על מנת לוודא שההריון נמצא ברחם וההתפתחות תקינה. מעבר לזה, הוא יתן לך פירוט של מעקב ההריון (את יכולה לבקש אם לא מוצע לך) מבחינת כל הבדיקות ומתי הן מתבצעות. יתכן שתתבקשי לבצע בדיקת דם. בשבוע 8 בערך תעברי בדיקת אולטרסאונד נוספת, כי כבר ניתן להבחין בדופק התינוק - מה שמעיד על התפתחות תקינה של העובר. לגבי התפתחות העובר - אני ממליצה לך להכנס לאתר "הורים" - http://www.horim.co.il/ לקטגוריית "הריון ולידה" -> "הריון" -> "את בהריון-שבוע אחרי שבוע". שם תמצאי תמונות והסברים לגבי התפתחות העובר, בדיקות, תופעות. לינקים נוספים שיכולים לעניין אותך: http://www.tipa.co.il/ - יש שם מחשבון נחמד למדידת גיל ההריון. http://www.miok.co.il/