סתם שאלה כמה מהפורום עומדות לעבור למודיעין??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גם אנחנו בדרך לשם , נוכל לפתוח פורום: "נשים הרות במודיעין" אם זה ימשיך ככה :) וקלי , נדמה לי שאמרת שגם את ממודיעין , את רואה? אנחנו עיר עם פריון! וממתינות לך בקוצר רוח שתצטרפי אלינו!!!
אני יעבור למודיעין ברגע שיסיימו את פרויקט לוקי גייטס החדש
מבנייני לוקי....:) אני במגדלי מודיעין...:)
אני מתגוררת במודיעין כבר חמש שנים אחלה של עיר ! עיר נהדרת לגידול תינוקות וילדים קטנים. אני מאחלת לכל בנות הפורום ולתושבות מודיעין בפרט המשך הריון קל ולידה מוצלחת.
לבהריון גם אני מקווה מקסימום תבואי להציל אותי ושאלה לשתיכן זהו יהיה ילדכם הראשון או שיש עוד בבית?