לקלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ! לא ניכנסתי לפורום כבר כמה ימים ואני פשוט בשוק ! אני ממש מצטערת בשבילך - זה כ"כ עצוב.. אני ממש בוכה..קשה לי לעקל רק לפני כמה ימים התכתבתי איתך והכל היה בסדר. אני לא יודעת מה לכתוב - כתבו לך כבר הכל, אני באמת מאחלת לכם שהלוואי שלא תדעו (את ובעלך) עוד צער ושיסיקו את המסקנות ממה שקרה ושההריון הבא יעבור בקלות.-ב"ה. תודה לך על כל העצות שתמיד נתת תמשיכי לעדכן אותנו מה קורה. רותם
היי, אני נזכרת איך התכתבנו שנוא הסיקרה מהוקדמת.... חשבתי שזה כבר בכיס שלי.... אבל מה לעשות החיים שום דבר לא צפוי. כן היום אני יודעת שאני בבעיה ונפנה למומחה ונקווה שיסתדר. שיהיה לך המשך מוצלח ונטול בעיות קלי.