צרבת וכאבי גב - הצילו!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 37 והצרבות שמהן סבלתי במשך כל ההריון התחזקו בתקופה האחרונה. עד עכשיו השתמשתי בכדורי "רני" למציצה, אבל האחות המליצה לי לא להשתמש ביותר מ-4 כדורים ליום ואני זקוקה ליותר. אני במצב שהכל עושה לי צרבת, לא משנה מה אני אוכלת - למישהי יש טיפים של אלופים? בנוסף, כואב לי הגב משריר קטן ומעצבן שנתפס ומסרב להשתחרר - אולי למישהי יש רעיון? המלצה למשחה? (אני יודעת שזה כבר הסוף אבל....כל תשובה תתקבל בברכה)
שמעתי שגינג'ר מיובש זה משהו שעוזר... אני מניחה שזה די ידוע. תחזיקי מעמד!