פטריות וזיהומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 25 ומזה כחמש שנים אני סובלת מבעיות נוראיות של פטריות (קנדידה) וזיהומים בדרכי השתן. מידי כמה חודשים אני מגיעה לגניקולוג שנותן לי משחות וכדורים למיניהם. ניסיתי לדעתי כבר הכל, טיפול הומאופטי ואפילו טיפול בבן הזוג שלי. חשוב לציין שאני מקפידה לשמור על היגיינה ונוהגת לפי כל המלצות הרופאים. כל הזמן אני סובלת מגרד וכאב, לא נהנית מקיום יחסי מין ותמיד תמיד מתוסכלת. מה עושים???
מצטרפת להמלצה של ג', חוץ מזה - האם בדקו אצלך רגישויות, אלרגיות לדברים מסויימים? אני חושבת שכדאי לך לפנות לרופאים נוספים על מנת לקבל דעה נוספת. כנ"ל לגבי טיפול הומאופטי.