משהו מעניין על מעקב דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי במעריב, וראיתי פרוספטים בחדר לידה. אולי זה יועיל להפגת חרדות ? אולי אפילו ניתן לשכור מכשיר כזה, או להשאיל מ"יד שרה" ? אם מישהי התנסתה - אשמח לשמוע עד כמה זה רציני ! אולטרסאונד אישי בשורה לנשים בהריון שרוצות להאזין לדופק העובר שברחמן גם בבית הקפה: "בייבי-קום" של חברת "מדיקוויפ", מכשיר אולטרסאונד ידני קל לנשיאה (250 גרם בלבד), פיתוח ישראלי שנרשם כפטנט. החל מהשבוע ה-12 להריון יכולה האם להאזין באמצעותו לדופק העובר בכל עת, וגם יתר בני המשפחה יכולים. המכשיר, שמבוסס על עקרון דופלר, אושר על-ידי FDA-ה, מינהל התרופות והמזון האמריקני, ועל-ידי משרד הבריאות בישראל. מחירו 499 שקל ואפשר להשיגו בטל. 390090-800-1. לינק למאמר המלא : http://images.maariv.co.il/channels/4/ART/532/889.html
התקשרתי וענתה לי נערה שלא ידעה כל כך במה מדובר, שאלתי אם יש תקן ישראלי והיא לא ידעה. אז השארתי את הס' שלי ונראה אם יחזרו אליי. אני אעדכן