באיזה שבוע אני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי IVF וקיבלתי תשובה חיובית השאלה שלי היא באיזה שבוע אני? כי מישהו אמר לי שסופרים מהוסת האחרונה (שהיתה ב-28.7.03) אם ככה אז אני מתחילה שבוע 5 אבל ההחזרת העוברים היתה ב- 17.8 שזה אומר שאני בשבוע 3. אנא מי שיודעת תענו לי כי אני כבר שוברת את הראש ותודה רבה על צומת הלב נועה
תחשבי מהיום של השאיבה.
יש שתי ספירות: הספירה מן העיבור והספירה להריון. המערכת הרפואית נוהגת לספור 40 שבועות להריון החל מהיום הראשון של המחזור! כשבפועל העיבור נעשה בדרך כלל רק לאחר שבועיים (מועד הביוץ). אז למרות שההפריה התרחשה בערך שבועיים לאחר תחילת המחזור, ההריון יהיה כבר בן שבועיים. מאחר ועברת הפריית מבחנה, אני לא כל כך יודעת להגיד איך סופרים, אבל בפעם הבאה שתלכי לעשות בדיקת אולטרסאונד - תקבלי הערכת גיל הריון וזה יכול להיות המדד שלך