לקלי היקרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מתוקה. אני יוצאת עכשיו הביתה ושם אין לי איטרנט אז רק רציתי להגיד לך שוב שאני שולחת לך חיבוק ענק. אני ממש מתפללת שחלה טעות בבדיקת הרופא ושתגלי היום אחה"צ שהכל בסה"כ טעות ענקית. בכל אופן, אני לוקחת אותך איתי בליבי בתקווה לפתוח מחר את המחשב ולגלות בשורות טובות ממך. שלך, די
קלי מתוקה, אני מצטרפת לדי. מאחר ואני גם יוצאת מהעבודה ואין לי אינטרנט בבית. אני שולחת לך את איחולי עם המון תקווה לכאן או לכאן. בע"ה נקווה לטוב ולבשורות טובות לגבי ההריון הנוכחי ואם לא נקווה בע"ה שתבשרי לנו במהרה על הריון חדש ובריא אמן. אני הראה את ההודעה שלך רק מחר בתקווה לבשורות טובות. אז חמודה תעדכני במידה ואת יכולה