פתיחה של 3 ס"מ כבר שבוע ללא התקדמות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! לפני שבוע (כשהייתי בשבוע 35) הגעתי לבית חולים עם צירים ופתיחה של 3 ס"מ, הוכנסתי לחדר לידה. במקביל קיבלתי עירוי של נוזלים, ועם השעות הצירים נחלשו. הוצאתי מחדר לידה, ואושפזתי למשך 4 ימים. לאחר 4 ימי אשפוז שוחררתי ללא התקדמות, עדיין עם פתיחה של 3 ס"מ. נכון להיום חזרתי לעבודה, כיון שאין לי שום כאבים. האם זה נורמלי ? כמה זמן זה יכול להמשך ? האם אני יכולה לסחוב ככה עד הסוף ? אין לי כבר סבלנות. תודה רבה !