האם הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור שלי די מדוייק 28-30 החודש מאחר לי בשלושה ימים אני חשה עייפות ויש לי מתן צואה לעיתים קרובות 3-4 פעמים ביום (לא שילשול) האם יש קשר? ויש לי מדי פעם בחילות קלות מאוד של כמה רגעים וחולפות להן, כמו כן השדיים מעט טפחו והן רכות. טרם עשיתי בדיקת הריון האם יש קשר להריון? ולדברים שציינתי
אצלי הסימן הראשון להריון היתה העייפות הייתי נרדמת כל הזמן אבל הכי טוב כדאי שתעשי בדיקה ואז תדעי בודאות כי אצל כל אחת ההריון שונה וכן הסימנים שלו
היי הילה, את מתארת התחלת הריון, אבל הרבה גם פסיכולוגי. אם זה מאחר כמה ימים ספורים, אני מציעה לך בדיקת דם מאשר ביתית... שיהיה לך בהצלחה!!