הפרשות חומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע השביעי להריוני , והתחילו לי הפרשות חומות לפני יומיים המלוות בכאבי גב ובטן (ממש כמו שהיה לי בתקופות לפני המחזור החודשי), אני מאוד לחוצה וחרדה להריוני אינני רוצה לתאר בצורה גרפית מדי את ההפרשו אך ביממה הראשונה היו לי כמה הפרשות צמיגיויות/רירית אך לא דמיותת אשמח לשמוע עצות בנושא יום טוב לכולן KL
היי, גם לי זה קרה בתחילת הריון, אני מקווה ומאמינה שזה השתרשות ההריון אבל הדבר הכי חשוב זה להשתדל לנוח הרבה, לא להתרוצץ, לא לקיים יחסי מין וכשיפסקו ההפרשות לגשת לאולטרסאונד ולראות מה קורה. שיהיה בהצלחה.
קלי , תודה רבה על העידוד, אבל היום אני הולכת לעשות אולטרסאונד בכל זאת כי אני מאוד דואגת- אני מקווה ומנסה להשאר אופטימית. תודה ויום מקסים
היי גם לי היה דבר כזה בתחילת ההריון ואף דימום ממש היום אני בשבוע 25 והכל ברוך השם בסדר גמור לדעתי אין לך מה לדאוג על אחת כמה וכמה אם ראו דופק לעובר מדובר בהשתרשות ההריון ברחם בכל מקרה הייתי מציאה לך לנוח המון תרגישי טוב ושיהיה לך הריון קל ומשעמם אמן ואמן