בוקר טוב לכל החברות היקרות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחר, אני נכנסת לשבוע 14 מה שחלמתי ויחלתי מהרגע שנכנסתי להריון ותאמינו לי אני מודה לאל שהגענו עד הלום ומקווה שיהיה הצלחה בהמשך. העניין הוא שמחר הרופא שלי חוזר מחו"ל ויהיה עוד אולטרסאונד. אחרי שאני עושה אולטרסאונד אני רגועה כל השבוע אבל משמגיע הזמן לעשות עוד אחד אני נתקפת איך להגיד..... פאניקה קלה.......... אז תתפללו בשבילי שהכל בסדר. אוהבת אתכן. קלי.
ואחזיק לך אצבעות למרות שאני כבר יודעת שהכל יהיה בסדר אוהבת אותך חזרה
היי קלי, אני אתפלל בשבילך ובנוסף אני מחזיקה לך אצבעות. שיהיה המון המלחה והמשך הריון קל ומשעמם. תעדכני. יום נעים. רונית ס.
אני אלך מחר לבדיקה עם מצב רוח טוב.......
קלי, כשטוב, אז טוב, לא??. סתם, אני מכירה בהחלט את הפניקה של לפני US. אמרתי לך כהר, איכשהו זה עובר אחרי הסקירה (ללא סיבה אמיתית). ואולי כבר תדעי מחר בודאות מה יש לך...בקיצור, יש למה לחכות. תעדכני בבשורות טובות ואני אחשוב עליך, איריס
איריס חמודה שלי, תודה רבה, אין לך מושג כמה זה עוזר לי להירגע אוליי באמת מחר נדע אם זה גברת או אדון בכל זאת עבר שבוע מהשקיפות העורפית....... אני חשבתי שיגידו לי בטוח בסקירה המוקדמת בעוד 10 ימים. הגידי, בסקירה זה אותו אולטרסאונד רגיל או שזה מוגדל ומשוכלל יותר? האמת היא שאני כבר חושבת עליה ומדברת עליה כבת (אנחנו הולכות, אנחנו שותות מיץ וכו'...) מה שיבוא נקבל באהבה ................ נדבר מחר בבוקר.........