לקלי צליל גילי וכל מי שדאגה לי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה הערכתי המלאה הילד בסדר גמור ראיתי אותו באולטרסאונט מחר הרופא שלי חוזר אני אגש אליו שיעשה לי עקומת גדילה ויראה למה יש הפרש של שבועיים וגם יתן לי אישור להעמסת סוכר של 100 גרם יום טוב לכולם אתן מכירות את המצב שכששומעים שהכול בסדר ואז אפשר להרגע ופתאום מתחילים לבכות כפריקת לחץ אז זה מה שעבר עליי עכשיו
יופי! טוב שקיבלת ד"ש מהבן שלך. מקוה שיהיה לך יום נעים (לי אישית חסרות כמה שעות שינה מסוף השבוע) תקראי מה שכתבתי לך על הבדיקת סוכר למטה.