בנות אני הולכת ללדת אני עם צירים נתראה שאני יחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מנית החולים
למרות שלא תראי את זה עד שתחזרי וכבר תחזיקי את הילדונת שלך בידיים עד אז שיהיה לך בהצלחה ושלא תסבלי יותר מידי כאבים. להשתמע בקרוב.........................................
קרן, לידה קלה ומוצלחת והרבה הרבה אושר !!
המון בהצלחה!!!!!
לקרן פ. המתוקה, שתהיה לך לידה קלה ומוצלחת והכי חשוב שתהיו מאושרים ותוכלי לספר לנו חוויות כשטיפה תתפני. שלך, גלי
קרן יקרה - את בטח תקראי את האיחולים אחרי הלידה, אבל אני מצטרפת לכל מי שמאחלת לך לידה קלה ותינוקת בריאה, ומחכה לשמוע ממך איך עברה החוויה. בחרתן תאריך יפה - תהיה לך בת שתחגוג תמיד ביום האחרון של החופש הגדול... הרבה הרבה הצלחה. ותעדכני אותנו כשתחזרי !!!
מחכה לשמוע איך היה כשתחזרי! איזה התרגשות...