ביתא חודשיים אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה בשל הריון לא תקין בשבוע 8 (לא היה דופק). לפני שבועיים ערך הביתא היה 52 והיום אחרי שבועיים 48 כלומר לא זז! הרופאה שולחת אותי לעשות בדיקה היסטרוסקופיה בבי"ח ביום ג' . אומרת שכנראה ההורמון היריון "כלוא" ברחם וצריך לנקות גם כדי שלא יפריע להריונות הבאים. למישהי זה קרה? אני בלחץ היסטרי אנא עיזרו לי.........!
בבדיקה יבדקו אם נשאר לך חומר הריוני ברחם , והבדיקה לא אמורה לכאוב בכלל , זה אמור להיות צינור דק עם מצלמה בקצהו. אם נשאר חומר הריוני תעברי ניקוי ולמיטב ידעתי זה תהליך שדומה לגירדה , ולא כואב , לא הכי נעים אבל לא כאב , אל חשש ואל תדחי את הטיפול , לא בריא להישאר עם שאריות בתוך הגוף. אני מאחלת לך רפואה שלמה והתעברות מחודשת ומהירה , והריון תקין בפעם הזאת!
תודה אל תשובתך. מאיפה הידע? אנא חיזרי אליי