דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לא בארץ והתגלתה לי דלקת בדרכי השתן קיבלתי לשתות תה שבוע ואם לא יעזור אני אקבל אנטיביוטיקה, אני בשבוע 28 להריון , ה אם זה מסכן את הילד? ולא נאמר לי מקורה או סוגה
אין לי תשובה לשאלתך אבל אם תכניסי את עצמך למשטר מים קפדני מאד - 8 - 10 ליטר מים ביום, את עשוייה להפתר מהדלקת די מהר וללא התערבות אנטיביוטיקה. מה שבטוח זה שתמנעי את ההתפשטות שלה כך. גם מיצי פירות חמוצים ובעיקר מיץ קרנברי עוזר. אני בדר"כ מערבבת קנקן מיץ (שיש לו טעם די אינטנסיבי) עם קנקן מים ומכריחה את עצמי לשתות. לי