יש לי תחושה שקרן.פ. ילדה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ורק המחשבה כבר מרגשת אותי
ולא נראה לי שהגברת רוצה לצאת קודם. עם כן אני ימשיך לעדכן אותכן. אוהבת אותך,קרני.
ואל תפחדי מצירים של זירוז, זה ממש לא נורא כמו שלפעמים מפחידים אותנו. נדמה לי שעברת הכנה ללידה, אז תוכלי להתמודד עם הזירוז היטב בעזרת ההרפייה, לפחות עד האפידוראל (אם זה בתכנית שלך). ותחשבי כל הזמן על האוצר שמחכה לך בסוף, זה נותן כוחות ומשכיח כאבים בצורה מדהימה. המון המון הצלחה, אתפלל שתהיה לך לידה קלה ושתעבור מהר ובשלום !!!