שלום לכולם - צריכה את עזרתכם...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני חדשה בפורום. היום אחרי חצי שנה של נסיונות הופיע פס בחלון של הבדיקה הביתית!!! אני באיחור של כשבוע. מאד מאד נרגשת (עבדנו על זה כחצי שנה). כמה שאלות: מחר אני הולכת לעשות בדיקת דם - האם אני צריכה לצום לפני הבדיקה? מישהו מכיר/ה רופא נשים טוב באזור זכרון/בנימינה בעדיפות לקופ"ח לאומית? ובכלל האם יש כמה דברים שאסור לעשות בתחילת הריון שאני אדע... תודה תודה תודה
you do not need to fast (la zom) before the blood test
מזל טוב!! את לא צריכה לצום לפני הבדיקה. בתחילת הריון בדרך כלל ממליצים: לא להרים דברים כבדים ובאופן כללי לנוח ככל שאפשר. אל תתנגדי לגוף - את מרגישה רעב - תאכלי, את מרגישה עייפות - תשני. וכמובן הדברים הרגילים: לא רצוי לשתות אלכוהול, לעשן, וכו'. אל תקחי שום תרופה מבלי להתייעץ עם הרופא. ותשתדלי להנות כמה שיותר!!!