הריון ובריכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות בוקר טוב, בסופשבוע אני הולכת לבריכה ואני עדיין לא יודעת אם אני בהריון או לא (יום ראשון היום הגדול). אני מאוד אודה לכן אם תוכלו לעזור לי לדעת מה מותר ומה אסור לעשות שם (להיכנס לבריכה, לסאונה, לג'קוזי וכו')? תודה ויום מקסים, די
עד כמה שידוע לי אין שום בעיה עם בריכה ושחיה עדיף לא להכנס לסאונה ולג'קוזי שיהיה גם לך יום טוב ובהצלחה ביום א' בבדיקה
אני לא רופא אבל ממה שלי המליצו בהריון זה שאפשר ללכת לבריכה ולים ויש גם לנשים בהריון תוכניות התעמלות בבריכה לג'קוזי ולסאונה לי אישית המליצו לא ללכת ואני חושבת שאסור כי מידת החום שם לא טובה לעובר.