לבנות שמבינות בערכי הבטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבנות שלום אני נמצאת כרגע בשבוע חמש +6 עשיתי בדיקת בטא ב- 18/8 - 354 ב-26/8 - 8730 ההפרש בינהם 8 ימים האם הערך תקין זה לא היה צריך להיות יותר גבוה?ואם לא תקין כמה היה אמור להיות? אני חוששת מהפלה כי אני אחרי 2 הפלות אודה לכן מאוד לילה טוב
היי, תקראי את הקישור הבא....מ-6500 זה כבר אמור לעלות אינדיבידואלית... http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html חוץ מזה אוטוטו אולטראסאונד....אז בהצלחה!
הבטא צריכה בערך להכפיל את עצמה כל יומיים : 18/8 = 350 (אני מעגלת מספרים) 20/8 = 700 22/8 = 1,400 24/8 = 2,800 26/8 = 5,600 ויצא לך ערך גבוה יותר - סימן שהכל תקין. שיהיה לך הריון בריא, קל ומוצלח !