תוצאות העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלה תוצאות הבדיקה של העמסת סוכר 100 גרם סוכר בצום: 95.2 mg/dl לאחר שעה: mg/dl 177.7 לאחר שעתיים: 131.1 mg/dl לאחר 3 שעות: 133.4 mg/dl אבקש התייחסות לתוצאות האם יש פה סכרת הריונית ומה לעשות. תודה
שרית שלום אמנם אי לא רופאה, אך גם אני כמוך עברתי את הבדיקה הזו, וכלן מניסוני, לדעתי יש לך סוכרת הריונית כי גם הערך שלך בצום טיפה גבוה. מה שעליך לעשות הוא לשת בדחיפות לרופא הנשים שלך שישלח אותך לבדיקה במכון בריאות האישה / סוכרת, שם יעקבו אחרי מהלך ההריון שלך, לאחר שבוע 30 יבצעו אחת לשבועיים מוניטור עוברי ובדיקות נוספות. שווה להיות במעקב ולשלוט ל הוכרת (בעזרת דיאטה מתאימה לסוכרתיות) ולא לתת לסוכרת לשלוט בך ובעובר. בהצלחה והרבה מזל טוב