כאבים בהריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות אני בשבוע 18 זהו הריון ראשון שלי וביומיים האחרונים יש לי כאבים בצד שמאל - האם זה נורמאלי? אני צריכה לגשת לרופא? בזמן האחרון התחלתי להרגיש כמו פרפרים בבטן מהתינוק וזה גם הפסיק ביומיים האחרונים מקווה שתוכלו לעזור לי
קודם כל בכל מקרה את צריכה לגשת להיבדק. אני בהריון הראשון הרגשתי כאבים בצד אשר נוטים יותר לגב,כאבים ברמה של צירים והרופא אמר שהכאבים באים מהגב ואין מה לעשות וגם אין מה לדאוג(בהמשך הם עברו) לגבי תנועות העובר בשבועות אלו לא מריגישים כל יום אז אין לך מה לדאוג,אבל בכל מקרה כדאי שתלכי לרופא.
תודה רבה