עובר שמסרב לרדת לאגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 38.6 עפ"י US העובר במצג ראש אך הוא לא התקבע באגן,והוא עדיין צף. האם זה אומר שאעבור את שבוע 40 או שזה ענין של רגע עד שהוא יורד למטה מה יכול להפריע לו לרדת? הרופא אמר שמשהו כנראה מפריע לו ושלח אותי למוניטור אחת לשבוע. אציין כי העובר יחסית גדול, בשבוע 38.2 הערכת משקל היתה 3,700. כמו כן הראש גדול מגיל ההריון בכשבועיים.וכמות מי שפיר בגבול העליון של הנורמה. אשמח לקבל תשובה
הילי שלום אולי יש עוד תקווה גיסתי לפני כמה ימים העוברית שלה חזרה ממצג ראש למצב עכוז ורצו לעשות לה קיסרי כי היא היתה בשבוע 40+ אבל למחרת היא חזרה למצג ראש. נראה לי שתתני כמה ימים ותראי באולטרא סאונד עוד כמה ימים מה קורה. שיהיה לך בהצלחה.