מתי עושים סקירת מערכות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתי עושים בד"כ? מתי כדאי לעשות באמת? האם יש החזר מכללית מושלם? וכמה?
אהלן, סקירת מערכות מוקדמת משבוע 14-16 מאוחרת משבוע 17 ועד 22 אם אני לא טועה. רצוי לעשות את שניהם ולא לסמוך על המזל. אם את פונה לרופא שעובד דרך כללית מושלם, כל מה שאת צריכה לתת זה 114 ש"ח השתתפות וזה הכל, לעומת זאת פרטי יכול להגיע גם ל- 1700 ש"ח או יותר. לגבי סקירה שניה אני לא בטוחה - אני חושבת שהם ממנים סקירה אחת, פשוט עוד לא הגעתי לשלב של סקירה מאוחרת ואני הולכת צעד, צעד. גם אם יתברר שלא יש לך אפשרות להגיש לכללית מושלם חשבוניות על יעוץ שמגיע לך 3 פעמים בשנה כשכל חשבון יש החזר של 80% ועדסכום מסויים. רק בריאות. קלי.