התקשות הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22 ומס' פעמים ביום אני מרגישה את הרחם מתקשה והופך לאבן למשך מס' שניות. חוץ מזה אין לי כאבים או משהו אחר... האם זו תופעה מוכרת ונורמלית? אני ממש מודאגת... תודה מראש
תופעה נורמלית לחלוטין והיא נקראת צירי ברקסטון היקס (ע"ש האיש שחקר אותם לראשונה). מדובר בצירים לא סדירים שלא מקדמים אותך בשום אופן ללידה. אני נמצאת כבר בשבוע 36 ויש לי את הצירים האלו כבר משבוע 20 ומשהו. הצירים האלו מתחילים הרבה פעמים כבר מהשליש השני ויכולים להמשך עד סוף ההריון. אין לך מה לדאוג במיוחד אם זה לא מלווה בכאבים (אצלי זה גם לא כואב רק לוחץ, בעיקר על שלפוחית השתן) למרות שצירים אלו יכולים לבוא גם עם כאבים. בקיצור תרגעי - זה נורמלי לחלוטין!!!