רגישות בשדים והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאיזה שלב מרגע הכניסה להריון (ההפריה לצורך הענין) מתחילים לחוש רגישות בחזה המעידה על התפתחות הריון?
אני הרגשתי רגישות ממש מההתחלה, אם אני לא טועה אפילו עוד לפני שידעתי שאני בהריון. (לקראת התאריך שהייתי אמורה לקבל מחזור). הרגישות הולכת ונהיית חזקה יותר ויותר, אבל בחודשים המתקדמים יותר היא פשוט נעלמה כלא היתה.
לפעמים מייד, לפעמים לפני, לפעמים אף פעם לא. תלוי. אף אחד מהסימפטומים המקובלים אינו מהווה מדד להתפתחות תקינה של הריון. רק US ומעקב רופא. שיהיה בהצלחה.