תוצאות בטא - אנא עזרה דחוף!!!תודה (-:
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופאים שלום, המחזור שלי איחר לי ולאחר שבדיקה ביתית להריון היתה חיובית, ערכתי בדיקת דם להריון. היות ובעבר היתה לי הפלה טבעית (בטא שלא התפתחה), החלטתי לעקוב אחרי הבטא מס' פעמים עד התור שיש לי אצל הרופא שלי. להלן התוצאות: 12/08/2003 - בטא גדולה מ - 1000. 17/08/2003 - בטא 7832. 24/08/2003 - בטא 39,684. לציין כי עפ"י חישוב שלי אני בשבוע 6 + 3 ימים (כלומר תאריך תחילת מחזור אחרון לפני כ - 6 שבועות). אשמח לדעת האם התקדמות הבטא היא תקינה? אני יודעת שהיא צריכה להכפיל עצמה כל יומיים אבל לא מבינה אם עפ"י החישוב הנדרש זה תקין. אשמח לקבל תשובה בהקדם, כי אני מאוד דואגת ורוצה לדעת שזה יסתדר.... תודה מראש.
היי, עושה רושם שזה מתקדם מצויין....בלי עין הרע אם תרצי את יכולה לקרוא בקישור הבא פרטים נוספים.... http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html נראה לי שגם את יכולה כבר ללכת לרופא...עם ערכים כאלה נראה לי שכבר צריך להיות דופק. בהצלחה!