האם מישהי שמעה על ד"ר קרפמן מוטי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופאת נשים של קופ"ח מכבי, שאליה הלכתי להתייעצות, המליצה לי עליו מאוד בכל הקשור להריון ובעיות פוריות, רציתי לשאול אם מישהי מכירה אותו וטופלה אצלו?
ד"ר קרפמן הוא הגניקלוג שלי כבר 3 שנים. אני לא יודעת לגבי מקצועיותו בתחום הפוריות, אבל אני יכולה לספר שהוא נחמד מאד ונותן הרגשה טובה ובטוחה. עברתי שני הריונות קודמים אצל שני רופאים ידועים ומבוקשים, שהתגלו כאנטיפטים לחלוטין. מנסיוני, אין לזלזל בחשיבות היחס האישי והמתחשב והזמינות לשאלות בכל נושא ובכל זמן.
הי טל תודה, עזרת לי מאוד. בהחלט היחס האישי פה הוא פרט מאוד מאוד חשוב משהו שרופאת הנשים הקודמת שלי לא ידעה לספק ...