x-ray
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה לפני חודשיים, לפני כמה ימים היה תאריך הביוץ, אני צריכה לעבור בדיקת x-ray לבעיה אורטופדית שיש לי, השאלה אם מותר לי, כי יכול להיות שהריון נקלט, ואני מפחדת לעשות כל דבר להרוס את הסיכוי.
היי חגית, תקראי את הקישור הזה.... http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=426 בהצלחה !!!
תודה רבה. רציתי לשאול את כל מי שהתנסתה בהפלה כמה זמן אחרי זה נקלטים? (זה היה הריון ראשון לאחר ציפיה של כמעט שנה...) אם בכלל שי לזה חוקים, מאוד מדכא אותי לחשוב שזה ייקח שוב הרבה זמן...