דחוף ביותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאוד לחוצה ודואגת: הנני נמצאת בשבוע 13 להריוני הראשון. ערכתי לפני מס' שבועות בדיקות דם ושתן ואני קצת מודאגת מכיוון שבדיקת השתן (כך נראה לי) לא יצאה כל כך בסדר. בדיקת השתו הכללי יצאה בסדר אך השתן מיקרוסקופיה יצא כך: SQUAMOU EPITHELIAL CELL +. מה זה אומר? מאוד לחוצה ודואגת, מחכה לתשובה.
ללחוצה והמודאגת מאוד - קודם כל הרשי לי לברך אותך עם כניסתך למועדון האמהות לעתיד הלחוצות! אין לי תשובה ספציפית לשאלתך על ערכי הבדיקה אך דבר אחד בטוח - אם זה היה כ"כ גרוע אזי האחות בטיפת חלב כבר היתה מודיעה לך ומפנה אותך להמשך בדיקה וטיפול. אין צורך שתלחיצי את עצמך על כל תוצאה של בדיקה אם משהו לא בסדר מיד יוצרים איתך קשר ומטפלים בזה - בשביל זה יש רופאים ואחיות!!!!!!!!!!!!! את מצידך תדאגי להשאר רגועה ונינוחה כמה שאפשר, חייכי, פנקי את עצמך ותדאגי שיפנקו אותך ואל תדאגי את בחברה טובה שכן לפני כל בדיקה רובנו לא ישנות בלילה........ שיהיה בהצלחה ושילך בקלי קלות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!