חצוצרות סתומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד ויש לי תאומות, ואני בגיל 40 לערך , בטיפול האחרון שהייתי כמו רנטגן היה ניסיון לפתוח את החצוצרה אך מכיוון שהיה לי כאבים בעת הניסיון לפתוח כי זה ללא הרדמה, צעקתי מרוב כאבים והשפלה ובקשתי שיפסיקו את הטיפול באמצע לא היה לי כוח, לא יכולתי לסבול כאבים העזים,, אני מאוד רוצה ילדים משהוא מבאי הפורום שעברה חוויה כזו ,יכולה לחדש לי על דרך חלופית לטיפול המלווה ללא כאבים ?? ואו בהרדמה אפילו חלקית כדי שלא ארגיש את כאבי התופת האלה ואם אין לכן תשובה אנא הפנו אותי לפורומים אחרים היכולים ללתת לי מידע
פני לפורומים לפוריות ב"נענע" וב"תפוז" . תמצאי שם הרבה אזניים קשובות. בהצלחה!