מיכלי ובנות יקרות יש לי שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, מה שלום כולן? אני מחכה לחדשות טובות מגילי..... רציתי לשאול אתכן שאלה אולי דבילית אבל לא הצלחתי להבין באיזה שבוע העובר כבר שומע? סתם מענין אותי ולא ראיתי תשוזה חד משמעית באינטרנט.........
אתן יודעות שבעוד פחות משבוע יש לי בדיקת שקיפות עורפית, אז רציתי לדעת הבדיקה היא ווגינלית? וכמה זמן לוקח כל הסיפור? תודה על כל תשובה וערב נעים לכולן.......
קלי שלום ! בדיקת השקיפות העורפית שעשיתי היתה בטנית ולא ווגינלית. בהצלחה בבדיקה !