כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מעוניינת להיכנס להריון. שאלתי היא האם עלי לעשות הפסקה עם הגלולות לפני כניסתי להריון על מנת "להתנקות" או שמא עלי מיד לנסות עם הפסקתי את הגלולות. ממה ששמעתי מסוכן להיכנס להריון כאשר הגוף לא התנקה. הדבר עלול לגרום למומים בעובר. אינני יודעת אם זה מיטוס או שזו אמת. זקוקה לתשובה מקצועית תודה.
אני מכירה הרבה אימהות שנכנסו להריון חודש לאחר הפסקת הגלולות וילדו תינוקות בריאים...... מה שהכי חשוב הוא להתחיל לקחת חומצה פולית כ- 3 חודשים לפני הפסקת הגלולות, למקרה של הצלחה מהירה. החומצה הפולית מיועדת לצמצם את ההסתברות למומים בעובר. שיהיה לך בהצלחה!