מתי ללדת? -שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופאים יקרים שלום רב, אני נמצאת בשמירה (כרגע אני בשבוע 32) עקב צירים מוקדמים, ללא פתיחה, שהיו בשבוע 28, אושפזתי וקיבלתי צלסטון להבשלת הריאות במקרה ויהיה צורך לילד. חברות דאגו לומר לי כל הזמן שאם יולדים מוקדם - פג, עדיף ללדת בשביעי ולא בשמיני, כי חודש שמיני הוא מסוכן מאוד. השאלה שלי האם יש אמת בעניין ואם כן מדוע זה כך? תודה מראש רוני
רוני, אני לא מומחית גדולה אבל גם אני שמעתי את אותה דיעהלכן חיפשתי ומצאתי בספרעל הריון ולידה שהתיאוריה הזו ממש לא נכונה ורצוי להחזיק הריון כמה שרק אפשר, רשום בפירוש שללדת בחודש שמיני עדיף על ללדת בחודש שביעי (גם כותבי הספר שמעו על התיאוריה הזו והתייחחסו אליה). אני מקווה שתחזייקי עד חודש תשיעי ותלדי בזמן . בהצלחה, איריס
ואם את רוצה אינפורמציה מעולה על פגים כנסי לפורום הורים לפגים ב"תפוז". בהצלחה!