ניתוח להסרת מחיצה ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 29 ועברתי עכשיו הפלה בשבוע 12 של הריון ראשון. לפני ההריון ידענו כי יש לי רחם עם מחיצה (של שני שליש מהרחם) ונאמר לנו כי יש לנו סיכון של 70% להפלה. למרות זאת הומלץ לנו לנסות ולהרות לפני ביצוע ניתוח להסרת המחיצה. בנוסף אני סובלת מבעיה הורמונלית ולכן היה לי קושי להכנס להיריון. למרות הסיכונים הרגשתנו במהלך ההריון היתה חיובית מאד ואנחנו הרוסים בעקבות ההפלה. היום אנחנו רוצים לעבור את הניתוח להסרת המחיצה ע"מ לתת סיכוי גדול יותר להריון הבא. אשמח לשמוע ממשהי שעברה ניתוח כזה ולקבל המלצות . בנתיים הומלץ לנו לעבור את הניתוח בתל השומר ע"י דר' זולטי. האם משהי מכירה אותו?
גילי התרגשתי מאד לקבל את תגובתך ונכנסתי מייד לאתר שהפנת אותי. אני מרגישה עכשיו בטוחה יותר ושמחה לשמוע שאצלך הכל בסדר אחרי הניתוח. אני צריכה לחכות עוד כחודש וחצי עד שאוכל לעבור את הניתוח כיוון שעברתי את הגרידה רק לפני יומיים. תחזיקי לי אצבעות. אביגיל.