לקרן פ - אספירין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קרן אהלן, אני בהריון בשבוע 30 ולוקחת מיקרופירין כל יום בגלל בעית קרישה. הרופא שלי אמר לי שאני יצטרך להפסיק בשבוע 36-37. אני הבנתי ממך שגם את לוקחת מדללים ( אספירין וקלקסן). עד איזה שבוע את ממשיכה עם זה? תודה, ליאת
ליאת שלום נכון גם אני לוקחת קרטייה וקלקסן את הקרטייה הפסקתי ביום חמישי האחרון ואת הקלקסן אני עדיין ממשיכה אני כרגע בשבוע 40+ והרופא אמר לי שאת הקלקסן לא להפסיק בעקרון אלא רק את הכדורים קרטייה . מה אמר לך הרופא לעשות? שיהיה לך בהצלחה.