הרגל שלי - הצילו !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, אני בשבוע 23+4 וכל פעם נתפס לי שריר אחר ברגל בצורה כזו שכל הרגל מושכת כלפי מטה באזור הירך הפנימי. זה קרה לי כבר בעבר ברגל ימין ועכשיו ברגל שמאל. אני בקושי יכולה להזיז את הרגל. זה בוודאות מההריון ולא מהתעמלות (למרות שאני עושה ספורט) כי זה כאב אחר לגמרי. מה ניתן לעשות? האם יש משהו לשחרור שרירים שניתן למרוח בהריון מוולטרן וכאלה אני מעדיפה להימנע. בבקשה תעזרו לי, גלי
היי גלי, גם לי זה רקה שלא יכולתי ללכת (נתפסו לי שתי הרגליים) מה שעשיתי פשוט מאוד ישנתי בלילה עם מכנס פיג'מה חורפי שחימם את המקום וברגליים ישרות ובבוקר זה עבר..... את צודקת, עדיף להשתמש כמה שפחות בתרופות, אולי עיסוי עם שמן זית יעזור?? תתיעצי עם מישהו ששיודע
הי קלי, תודה על התגובה, גלי
יש שממליצים לעמוד מייד על הרגלים כשזה קורה (זה קורה לך בשכיבה? או באמצע הלילה?) וקראתי שאולי זה קשור גם למחסור במלחים - תבדקי.
הי נ, זה לא קורה בתנוחה מסויימת זה כאב סטטי שמצוי גם בשכיבה גם בעמידה. ממש סיוט... בכל מקרה תודה על התגובה, גלי
סבלנות זה הכל אין מה לעשות זה עובר אחרי שיולדים בהצלחה