פטריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עכשיו חזרתי מהרופא והתברר שיש לי פטריה בשם קנדידה. קיבלתי טיפול תרופתי משחה ונרות. שאלתי היא: האם זה מסוכן לעובר? כן/לא לטיפול התרופתי?
היי נעמה, טיפול כזה הוא די שגרתי ובד"כ מותר בהריון. לגבי הטיפול הספציפי,את יכולה להתקשר למכון הטרטולוגי ולקבל תשובה מדוייקת לשאלתך.....02-6243663/9 בהצלחה!
היי נעמה, אל דאגה, פעם ענה כאן הרופא (זה קורה פעם בכמה זמן.....) מישהי שאלה ואמרו לה שזה לא מסוכן לעובר זה בעיקר מטריד את האמא..... אם את רוצה להיות בטוחה בבטיחות התרופות את באמת יכולה להתקשר למכון טרטולוגי בעיקר זה שבאסף הרופא הם עונים שם במהירות אם תקישי במנוע חיפוש טרטולוגי תמצאי את המספר. רק בריאות. קלי.