הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שבחודשים הראשונים של ההריון רצוי שלא להתמתח (לדוגמא ההתמתחות של הבוקר) רציתי לדעת האם זה נכון?
הי עינת, לא שמעתי על דבר כזה ומנסיון (אני כבר בשבוע 21 .....) לא קורה שום דבר , אולי קצת פחות נעים להתמתח אבל זה הדבר היחיד ש"מעיר" אותי. מקווה שעזרתי!!!!!!!!!!!!!!!
שלום רציתי לדעת מה לגבי גילוח הבטן בזמן הריון האם יש השפעה לעובר מפני שחברה שלי היתה רגילה להוריד שיעור מיותר מהבטן אך בתקופת ההריון היא הפסיקה וזה ממש לא הסטטי כי היא טוענת שזה לא טוב לעובר ועכשיו אני בהריון ומתלבטת מה לעשות .......