בדיקת דם לגילוי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי ביצעה בדיקת דם לגילוי היריון לפני כמה ימים והתוצאה היתה 51 היא נמצאת 4 שבועות מהיום הראשון של תחילת המחזור האם מדובר בהיריון?
בהחלט יתכן שכן... אפשר לחזור על הבדיקה. בהריון תקין התוצאה אמורה (בערך) להכפיל את עצמה כל יומיים-שלושה. גם בדיקה ביתית תעשה את המלאכה, אך שם לא תהיה תוצאה כמותית. בהצלחה
היי, ניתן לומר מזל טוב כי החל מתוצאה 10 זה הריון,אך ייתכן שזהו עדיין הריון צעיר ולכן התוצאה יחסית נמוכה ,כדאי לחזור על הבדיקה בעוד יומיים שלושה ולראות.... צירפתי קישור בנושא: http://www.inciid.org/betas.html בהצלחה לכם !