לבנות שעברו הזרעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות שלום! אני לאחר 2 הפלות טיבעיות. כיום אני חושבת לעשות הזרעה. אין לי מושג מה ההבדל בין הזרעה להפריה. פשוט אני כבר רוצה שוב להכנס להריון וזה הצעד הבא הזרעה אנא מי שעברה את זה תרשום לי איך. מתי, וכמה זה עולה. אם זה כואב וכדאי. תודה טליה
היי טליה, לצערי עברתי הזרעות במשך כמעט שנה ולא הצלחתי להרות מטיפולים אלו. השאלה היא כמובן האם יש לכם איזושהי בעיה ואצל מי הבעיה. אצלנו הבעיה הייתה עם בעלי שהזרע שלו היה חלש ולאחר ניתוח ברוך השם נכנסתי להריון באופן טבעי. תהליך ההזרעה הוא כזה: ישנם כמה שלבים וזה תלוי ברופא שלך איזה טיפול הוא יחליט לתת לך. אני התחלתי עם כמה מחזורים של כדורי איקקלומין ואח"כ לזריקות גונל F ופוריגון. עושים בדיקות דם ואולטראסאונד למעקב זקיקים וביוץ ואז עושים את ההזרעה שזה בעצם לא כואב. לעומת זאת תהליך ההפריה הוא יותר מופרך וכואב, זה זריקות ואח"כ שאיבת ביציות וזה תהליך די כואב ומתבצע בהרדמה מלאה. עצתי לך חמודה קודם כל לעבור את כל הבדיקות הדרושות להתייעץ עם רופאים ונקווה שהכל יסתדר - בטוח הכל יסתדר. שיהיה לך בהצלחה שרינה
אם עברת הפלות סימן שיכות ההפריה קיימת והיא תקינה,כי באופן ןדאי ,רק זרע תקין-מפרה....אז למה לעבור להזרעות? זה אמור להשביח את הזרע ואז להחדיר אותו לאישה.... ביצעת בירור לסיבת ההפלות וזה מה שנמצא ?! בהצלחה!