לא מצליחה לישון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, סוף סוף תיקנו את המחשב בבית ואוכל לבקר לעיתים דחופות יותר בפורום. אני בשבוע 23+2 , לאחרונה אני לא מצליחה לישון, זה בסך הכל חודש שישי מה יהיה בהמשך... שום תנוחה לא נוחה לי על הגב אף פעם לא הצלחתי לישון ועל הצד עד כה הסתדרתי ופתאום לא נוח לי. מה עושים? אשמח לקבל עצות מבעלות ניסיון. תודה, גלי
גלי אני נמצאת באותו מצב נאחס שאת מתארת... תוסיפילזה התכווצויות שרירים באמצע הלילה והלך לגמרי הלילה. לפעמים נראה שההריון מכין אותנו הנשים לקראת בוא התינוק וחוסר השינה בלילה... בכל אופן עצה - קחי כרית גדולה ועבה ותניחי עליה את הרגל ואז תוכלי לישון על הבטן כי הבטן בצד ולא על המזרן. מקווה שזה יעבוד נעמה
הי נעמה , תודה על תגובתך, באיזה שבוע את? אני מקווה להתרגל למצב החדש כאחרת לא יהיו לי כוחות לתפקד במשך היום. לא נורא זה הכל למטרה חיובית. אני אנסה את עצתך ואדווח לך אם זה יצליח... תודה, גלי