פס חלש בבדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמורה לקבל מחזור עוד 3-5 ימים לא התאפקתי וממש כרגע בדקתי את הערכה יצא פס חלש אבל בולט לעין מה זה אומר אולי בגלל שעשיתי לפני מועד המחזור אנא בנות כיתבו לי מנסיונכם טלי
כמו שצריך....זה הריון....מזל טוב !!! כיוון שעוד לא הגיע המועד,עדיין ההריון צעיר ולכן הפס חלש. דעי לך שאם אין הריון לא יופיע אפילו קו חלש ביותר.... אני ממליצה לך עוד כמה ימים לגשת ולעשות גם בדיקת דם לאישור סופי. בהצלחה !
טלי הי אני ממליצה לך ללכת לעשות בדיקת דם ביום שאת אמורה לקבל את תוכלי כבר אז לדעת האם את בהריון , למרות שכרגע על פניו נראה שכן. שיהיה בשעה טובה ובהצלחה.