סימפטומים..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם[ אני בשבוע 8 להריוני, זהו הריון ראשון, אני לא מרגישה שום דבר רע !! לא בחילות, לא הקאות, לא עייפות וכו'.. האם זה בסדר ?? עדיין לא עשיתי אולטרסאונד ראשון.. רק עוד 3 ימים
מורן את כנראה מבנות המזל שאין להם שום סימפטומים של הריון. גם לי לא היה וברוך השם אני כבר בשבוע ה-24 שלי עם עוברית בריאה לחלוטין... אז תהני ואל תילחצי וחכי לאולטרסאונד.
היי מורן המון מזל טוב גם לי לא היו שום סימפטומים של הריון מלבד עייפות שהתחילה בחודש שני אני בשבוע 22 והכל ברוך השם טפו טפו חמסה חמסה אני מאחלת לך הריון ללא סימפטומים והריון קל ומשעמם אמן ואמן